ভাষিনী গ্ৰেণ্ড উদ্ভাৱন প্ৰত্যাহ্বান

About Digital India Bhashini:

ভাষীনী মঞ্চৰ (https://bhashini.gov.in) জৰিয়তে ডিজিটেল ৰাজহুৱা সামগ্ৰী হিচাপে ভাষা প্ৰযুক্তি সমাধান প্ৰদান কৰাৰ বাবে প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে 2022 চনৰ জুলাই মাহত ৰাষ্ট্ৰীয় ভাষা প্ৰযুক্তি মিছন (NLTM) ভাষীনী আৰম্ভ কৰিছিল। ইয়াৰ উদ্দেশ্য হৈছে AI/ML, আৰু NLP ৰ দৰে উদীয়মান প্ৰযুক্তিবোৰ ব্যৱহাৰ কৰি ভাৰতীয় ভাষাৰ বাবে মুক্ত-উৎস মডেল, সঁজুলি আৰু সমাধান (সামগ্ৰী আৰু সেৱা) বিকশিত আৰু ভাগ-বতৰা কৰাৰ লগতে ষ্টাৰ্টআপ, উদ্যোগ, শিক্ষা, গৱেষণা গোট, উৎসাহী আৰু ৰাজ্য/কেন্দ্ৰীয় চৰকাৰসমূহক অন্তৰ্ভুক্ত কৰি পৰিৱেশ তন্ত্ৰবিকাশ। পদ্ধতিটো হ'ল অনুসূচীত ভাৰতীয় ভাষাত ডাঙৰ ডাটাছেট সৃষ্টি কৰা যাতে বক্তৃতাৰ অনুবাদ আৰু পাঠলৈ ৰূপান্তৰৰ বাবে AI মডেলবোৰ প্ৰশিক্ষণ দিয়া হয় আৰু ইয়াৰ বিপৰীতে, সাধাৰণ ব্যৱহাৰৰ বাবে ভইচ টু ভইচ অনুবাদ আৰু লগতে শিক্ষা, স্বাস্থ্যসেৱা আৰু বিত্তীয় সেৱা আদিৰ দৰে নিৰ্দিষ্ট ডমেইন/প্ৰসংগৰ বাবে।

ভাষীনী মঞ্চত 1000+ পূৰ্ব-প্ৰশিক্ষিত AI মডেল উপলব্ধ কৰা হৈছে। এই AI ভাষাৰ আৰ্হিবোৰ ভাষীনী পৰিস্থিতিতন্ত্ৰৰ অংশীদাৰসকলৰ বাবে মুক্ত ভাষীনী API ৰ জৰিয়তে উন্মোচিত হৈছে। পৰৱৰ্তী পদক্ষেপবোৰত অন্তৰ্ভুক্ত থাকে ফাইন টিউন AI মডেলৰ সৈতে ৰাজহুৱা প্ৰাসংগিকতাৰ বৃহৎ প্ৰয়োগ, সামৰ্থ্য প্ৰদৰ্শন কৰা আৰু ৰূপায়ণৰ অভিজ্ঞতা প্ৰাপ্ত কৰা, যাতে বুদ্ধিমান ভইচ-আধাৰিত ব্যৱহাৰকাৰী আন্তঃপৃষ্ঠ, ডকুমেণ্ট অনুবাদ আৰু স্কেলত ৱেবছাইট অনুবাদৰ দৰে উমৈহতীয়া ভাষা প্ৰযুক্তিৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ বাবে ৰূপায়ণ পদ্ধতি বিকশিত কৰিব পাৰি।

ডিজিটেল ইণ্ডিয়া নিগম (DIC)ৰ অধীনত এক স্বতন্ত্ৰ ব্যৱসায়িক বিভাগ (IBD), ডিজিটেল ইণ্ডিয়া ভাষীনী ডিভিজন (DIBD) স্থাপন কৰা হৈছে, যাৰ জৰিয়তে মিছন ভাষীনীৰ কাম-কাজ আৰু বিশেষকৈ ষ্টাৰ্টআপৰ সৈতে জড়িত ভাষা প্ৰযুক্তিৰ পৰিৱেশ তন্ত্ৰৰ বিকাশ সাধন কৰা হ'ব।

উদ্দেশ্য :

DIBD য়ে ভাষা নিৰ্দিষ্ট সমস্যাসমূহৰ এটা কাৰ্যকৰী আৰু থলুৱা সমাধান (সমূহ) বিকশিত কৰাৰ বাবে NLP ডমেইনত দুটা (02) সমস্যা বিবৃতিৰ বাবে সমাধান আহ্বান কৰে:

S/N সমস্যা বিবৃতি বিৱৰণ বিচৰা সমাধান
01 লাইভ স্পীচ একেসময়তে একাধিক লক্ষ্য ভাষালৈ অনুবাদ কৰা প্ৰয়োজন। বিশিষ্ট ব্যক্তিসকলে প্ৰদান কৰা পোনপটীয়া ভাষণটো একেসময়তে ভাৰতীয় স্থানীয় ভাষালৈ অনুবাদ কৰিব লাগে যাতে ভাষণ শুনি থকা নাগৰিকসকলৰ ভালদৰে বুজা যায়। লাইভ ভাষণ চলি থাকোতে এইটো বেছি পলম নকৰাকৈ প্ৰকৃত সময়ত কৰিব লাগে।

ভাষীনী AI মডেল আৰু API ৰ ওপৰত আধাৰিত এক AI আধাৰিত সমাধান, যি পাঠ কেপশ্বনৰ সৈতে লাইভ ভাষণক তাৎক্ষণিকভাৱে আকাংক্ষিত ভাষালৈ অনুবাদ কৰিব পাৰে। লগতে, আউটপুট সুসঙ্গত ফৰ্মেট হ'ব লাগে যাতে ইয়াক যিকোনো মিডিয়া/ছ'চিয়েল মিডিয়া চেনেলৰ জৰিয়তে একাধিক ভাষাত সম্প্ৰচাৰ কৰিব পাৰি। সমাধানটোৱে স্কেলৰ সৈতে একাধিক ব্যৱহাৰকাৰীক সেৱা প্ৰদান কৰিবলৈ সক্ষম হ'ব লাগে আৰু সেৱা ব্যৱস্থাপনাৰ বাবে এটা ডেশ্বব'ৰ্ড প্ৰদান কৰিব লাগিব।

লাইভ অনুবাদ সামগ্ৰীৰ বৈশিষ্ট্যসমূহ:

  • AI-চালিত ভাষীনী প্ৰযুক্তি
  • মঞ্চ অজ্ঞেয়বাদী, ক্লাউড-আধাৰিত সেৱা
  • বিভিন্ন মিডিয়া/ছ'চিয়েল মিডিয়া চেনেলক সুৰক্ষাৰ সৈতে সম্প্ৰচাৰৰ বাবে একাধিক আউটপুট ফৰ্মেট (পাঠ কেপশ্বনৰ সৈতে)
  • মুক্ত-উৎস প্ৰযুক্তিৰ ওপৰত আধাৰিত
  • শুদ্ধতা (অনুবাদ) > 95%
  • লেটেন্সি < 1 ছেকেণ্ড/বাক্য (বিৰাম)
  • আউটপুট ভইচ গুণমান (DMOS >4.2)
  • টনালিটিৰ সৈতে আউটপুট ভইচ
  • জেনেৰিক ডমেইন আৰু বিষয়সমূহত সামঞ্জস্যপূৰ্ণ আউটপুট
  • কাৰ্য্য়ক্ষেত্ৰ সুবিধাৰ সৈতে
  • ম'বাইল এপ বা ৱেব চেনেল ভিত্তিক সমাধান
  • সুৰক্ষিতভাৱে সূক্ষ্ম টিউনিঙৰ বাবে আউটপুট ভাষীনী AI মডেলত ঘূৰাই দিব লাগে।
02 ভাৰত চৰকাৰৰ কাৰ্যালয়সমূহে আঞ্চলিক ভাষাত কাগজত একাধিক যোগাযোগ লাভ কৰে। এই নথিসমূহ (মুদ্ৰিত আৰু হস্তলিখিত) OCR ব্যৱহাৰ কৰি ডিজিটাইজ কৰা হ'ব আৰু তাৰ পাছত অনুবাদ কৰা হ'ব আৰু তাৰ পাছত পুনৰ অনুবাদ কৰা হ'ব আৰু মূল আঞ্চলিক ভাষাত উত্তৰ দিয়া হ'ব। কাৰ্যালয়ত প্ৰাপ্ত যোগাযোগবোৰ স্বীকৃত ভাৰতীয় ভাষাত মুদ্ৰিত কাগজ/হাতেলিখা ৰূপত হ'ব পাৰে। এইটো OCRd হ'ব লাগিব আৰু এটা চিনাকি ভাষালৈ অনুবাদ কৰিব লাগিব আৰু তাৰ পিছত একে ভাষাত পুনৰ সঁহাৰি দিবলৈ সক্ষম হ'ব।

সকলো ভাষাই ছপা ৰূপত হওক, হাতৰ আখৰেৰে হওক বা দুয়োটাৰে সংমিশ্ৰণেই হওক, বুজাবলৈ সমাধানটো কাৰ্যক্ষম হ'ব লাগিব। এই শিতানসমূহ আকাংক্ষিত ভাষালৈ অনুবাদ কৰিব লাগে আৰু তাৰ পাছত পুনৰ সেই ভাষাতে উত্তৰ দিবলৈ সক্ষম হ'ব লাগে।

OCR সামগ্ৰীৰ বৈশিষ্ট্যসমূহঃ

  • AI-চালিত OCR প্ৰযুক্তি
  • গোট সংসাধন
  • পাঠ্য সম্পাদনা
  • একাধিক আউটপুট বিন্যাস
  • প্ৰতিচ্ছবি প্ৰাক-প্ৰক্ৰিয়াকৰণ
  • মেটাডেটা আহৰণ
  • প্ৰতিচ্ছবি প্ৰাক-প্ৰক্ৰিয়াকৰণ
  • মঞ্চ অজ্ঞেয়বাদী, ক্লাউড-আধাৰিত সেৱা
  • কেইবাটাও বিভাগৰ বাবে সাঁচ ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ সাজু।
  • Form extraction
  • Table extraction
  • Handwriting recognition
  • মুক্ত-উৎস প্ৰযুক্তিৰ ওপৰত আধাৰিত
  • শব্দৰ স্তৰৰ শুদ্ধতা > 95%
  • কম লেটেন্সি < 1 ছেকেণ্ড/পৃষ্ঠা

দুটা (02) পূৰ্ব-চিনাক্ত সমস্যা বিবৃতিৰ সৈতে প্ৰস্তাৱিত গ্ৰেণ্ড ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জত ভাষণটো একেসময়তে এটা লক্ষ্যযুক্ত ভাষালৈ অনুবাদ কৰাৰ বাবে প্ৰণালী এটাৰ সৈতে সম্পৰ্কিত প্ৰত্যাহ্বানৰ মোকাবিলা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰা হৈছে আৰু কাগজত প্ৰাপ্ত যোগাযোগবোৰ OCRd হ'ব লাগিব আৰু ভাষাক লক্ষ্য কৰিবলৈ অনুবাদ কৰা আৰু সঁহাৰি দিয়া প্ৰয়োজন। দলবোৰে এটা বা দুয়োটা প্ৰত্যাহ্বানত অংশগ্ৰহণ কৰিবলৈ বাছনি কৰিব পাৰে।

প্ৰত্যাহ্বানৰ পৰ্যায়:

  • ধাৰণা আৰু প্ৰ'ট'টাইপ (প্ৰথম পৰ্যায়): দলবোৰে তেওঁলোকৰ সমাধানৰ অভিনৱ আৰু অত্যাধুনিক ধাৰণাবোৰৰ লগতে 1 টা ভাৰতীয় ভাষাত এটা প্ৰটোটাইপৰ প্ৰস্তাৱ দিব লাগিব। এই পৰ্যায়ৰ পৰা শীৰ্ষ 10 টা দল বাছনি কৰা হ'ব। প্ৰতিটো দলে ভাষীনী APIৰ ওপৰত আধাৰিত প্ৰটোটাইপটো অধিক উন্নত কৰিবলৈ 1 লাখ টকাৰ পুঁজি লাভ কৰিব।
  • Enhancement of Prototype (Stage-2): The shortlisted entries from Stage-1 will get a chance to present their enhanced prototypes to a distinguished Jury in 2 Indian languages. The top 3 teams will be shortlisted for the Final Stage. Each team will receive a funding of INR 2 Lakhs to build the deployable solution.
  • সমাধান নিৰ্মাণ (অন্তিম পৰ্যায়): বিজয়ীয়ে এটা বছৰৰ বাবে ভাৰত চৰকাৰ আৰু ৰাজ্য চৰকাৰৰ দ্বাৰা ব্যৱহাৰৰ বাবে 10 টা ভাৰতীয় ভাষাত সমাধান প্ৰয়োগৰ বাবে মাননীয় ইলেক্ট্ৰনিক্স আৰু তথ্য প্ৰযুক্তি মন্ত্ৰীৰ প্ৰমাণ-পত্ৰৰ সৈতে 50 লাখ টকাৰ এক নিৰ্দিষ্ট পৰিমাণৰ ধন লাভ কৰিব আৰু ইয়াৰ লগতে পৰিচালন আৰু ৰক্ষণাবেক্ষণৰ বাবে প্ৰতি বছৰে 10 লাখ টকাৰ অধিক সাহায্য লাভ কৰিব।

বঁটা আৰু ফলাফলঃ

  • আপোনাৰ ভৱিষ্যত দ্ৰুতগতিত অনুসৰণ কৰক: চৰকাৰী প্ৰতিষ্ঠানবোৰত ব্যৱহাৰৰ বাবে উদ্ভাৱন আৰু সমাধান প্ৰয়োগ কৰাৰ এক মঞ্চ।
  • গ্ৰাহক প্ৰচাৰ: এক উচ্চ দৰ্শক মঞ্চই আপোনাক ভাৰতীয় উদ্যোগ খণ্ডৰ সংগঠনবোৰৰ নেতাসকলক আপোনাৰ উদ্ভাৱন প্ৰদৰ্শন আৰু প্ৰচাৰ কৰাৰ সুযোগ প্ৰদান কৰে।
  • আপোনাৰ প্ৰত্যাশা বৃদ্ধি কৰক: ক্ষেত্ৰখনত সহকৰ্মীসকলৰ সৈতে মিলিত হোৱাৰ সুযোগ আৰু পৰিৱেশ তন্ত্ৰৰ শেহতীয়া উন্নতিৰ বিষয়ে জানিব পৰা যায়। এই অনুষ্ঠানত আপোনাৰ সমবয়সীয়াসকল হৈছে এই অঞ্চলৰ উৎকৃষ্ট ব্যক্তি। তেওঁলোক অভিজ্ঞতাৰ এটা গুৰুত্ৱপূৰ্ণ অংশ, গতিকে আমি নিশ্চিত কৰোঁ যে আপোনালোকে শ্ৰেষ্ঠ খেলুৱৈসকলৰ সৈতে কাম কৰিব।
  • স্বীকৃতি আৰু পুৰস্কাৰ: 50 লাখ টকাৰ চৰকাৰী চুক্তিৰ সৈতে কাৰ্যসূচীৰ বিভিন্ন পৰ্যায়ত লাভজনক পুৰষ্কাৰৰ ধন জিকিব।

IPR পলিচি:

নতুন বৌদ্ধিক সম্পত্তি অধিকাৰ (IPR) চূড়ান্ত বিজয়ী (প্ৰতিষ্ঠান/সংগঠন) প্ৰাপ্তকৰ্তাৰ হ'ব আৰু নিৰ্দিষ্ট চৰ্তাৱলী আৰু নিয়মাৱলী অনুসৰি ভাৰত চৰকাৰৰ ৰাজহুৱা স্বাৰ্থ/চাহিদাৰ বাবে ব্যৱহাৰৰ নিৰ্দিষ্ট চৰ্তাৱলী থাকিব। উপলব্ধ প্ৰতিষ্ঠানগত প্ৰণালী আৰু সমৰ্থনৰ জৰিয়তে নতুন বৌদ্ধিক সম্পত্তি অধিকাৰবোৰ তেওঁলোকৰ নিজা ব্যয়ৰ সৈতে সুৰক্ষিত কৰাটো পুঁজি প্ৰাপ্তকৰ্তাসকলৰ দায়িত্ব।

যোগ্যতাৰ চৰ্ত:

  • অংশগ্ৰহণকাৰী দলসমূহ কোম্পানী আইনৰ অধীনত পঞ্জীয়নভুক্ত ভাৰতীয় কোম্পানী হ'ব লাগিব অথবা DIPP ৰ শেহতীয়া অধিসূচনা অনুসৰি ষ্টাৰ্ট-আপৰ সংজ্ঞা মানি চলিব লাগিব (http://startupindia.gov.in)।
  • [ভাৰতীয় কোম্পানী: 51% বা তাতকৈ অধিক শ্বেয়াৰ ভাৰতীয় নাগৰিক বা ভাৰতীয় মূলৰ ব্যক্তিৰ ওচৰত আছে]
  • যদি অংশগ্ৰহণকাৰী দল এতিয়াও পঞ্জীয়ন কৰা হোৱা নাই, তেওঁলোকক এতিয়াও অংশগ্ৰহণ কৰিবলৈ অনুমতি দিয়া হৈছে, কিন্তু চূড়ান্ত দাখিলৰ বাবে বাছনি কৰিলে পঞ্জীয়ন কৰিব লাগিব।

মূল্যায়নৰ প্ৰক্ৰিয়া:

প্ৰত্যাহ্বান জনাই জমা কৰা ধাৰণাসমূহ নিম্নলিখিত মানদণ্ডৰ ভিত্তিত মূল্যায়ন কৰা হ'ব।

# মানদণ্ড বিৱৰণ
1 সমস্যা সমাধানৰ দিশত আগবাঢ়ি আহক সামগ্ৰীৰ ধাৰণা, উদ্ভাৱনৰ ডিগ্ৰী, চূড়ান্ত সমাধানৰ সৰলতা, ধাৰণাটোৰ স্বকীয়তা আৰু মাপনীয়তা, দৃষ্টিভংগীৰ নতুনত্ব
2 ব্যৱসায়িক ব্যৱহাৰৰ স্থিতি ব্যৱসায়িক স্থিতি, USP আৰু দৃষ্টি
3 সমাধান কাৰিকৰী সম্ভাব্যতা সামগ্ৰীৰ বিশেষত্ব, মাপনীয়তা, আন্তঃকাৰ্যকৰীতা, বৰ্ধিতকৰণ আৰু সম্প্ৰসাৰণ, অন্তৰ্নিহিত প্ৰযুক্তিৰ উপাদান আৰু স্তূপ আৰু ভৱিষ্যতৰ দিশ
4 সামগ্ৰীৰ ৰ'ডমেপ সামগ্ৰী নিৰ্মাণ, বজাৰ ৰণনীতিলৈ যাওক, বজাৰৰ সময় ৰখাৰ সম্ভাৱ্য ব্যয়
5 দলগত সক্ষমতা আৰু সংস্কৃতি টীম লিডাৰৰ প্ৰভাৱশীলতা (অৰ্থাৎ পথ প্ৰদৰ্শনৰ ক্ষমতা, ধাৰণা উপস্থাপনৰ ক্ষমতা), বজাৰৰ সামগ্ৰীৰ সক্ষমতা, সংগঠনৰ বিকাশৰ সম্ভাৱনা
6 ঠিকনাযোগ্য বজাৰ প্ৰাকৃতিক বিক্ৰী আবেদন, সুলভতা, ROI, বিক্ৰী বিতৰণ চেনেল

মূল্যায়নৰ প্ৰক্ৰিয়া তলত দিয়া ধৰণে হ'ব

A. প্ৰথম পদক্ষেপ: প্ৰথম পৰ্যায়ৰ গুণগত মান পৰীক্ষা আৰু দলৰ দ্বাৰা পৰ্যালোচনা

  • অংশগ্ৰহণকাৰী দলসমূহৰ যোগ্যতা নিৰ্দ্ধাৰণৰ মান নিৰূপণ কৰা
  • সংশ্লিষ্ট মনোনয়ন প্ৰ-পত্ৰসমূহত প্ৰদান কৰা প্ৰতিক্ৰিয়াসমূহৰ গুণগত মান আৰু সম্পূৰ্ণতা মূল্যায়ন কৰা

B. দ্বিতীয় পদক্ষেপ: জুৰীৰ দ্বাৰা মূল্যায়ন আৰু প্ৰদৰ্শন

  • প্ৰটোটাইপ নিৰ্মাণ পৰ্যায়ৰ বাবে 10 টা দলৰ সংক্ষিপ্ত তালিকা প্ৰস্তুতৰ বাবে জমা দিয়া ধাৰণাৰ বিস্তৃত মূল্যায়ন অনুষ্ঠিত কৰা।
  • নিৰ্বাচিত মনোনয়নৰ পৰা অতিৰিক্ত তথ্য/কৃত্ৰিম সামগ্ৰী বিচাৰি SPOC ৰ সৈতে যোগাযোগ কৰক

C. তৃতীয় পদক্ষেপ: চুড়ান্ত পৰ্যায়ৰ বাবে সংক্ষিপ্ত তালিকাৰ এন্ট্ৰিসমূহ

  • সকলো ১০ টা দলৰ দ্বাৰা জমা কৰা প্ৰটোটাইপবোৰ উপস্থাপন আৰু পৰ্যালোচনা কৰক।
  • প্ৰতিটো মূল্যাঙ্কন প্ৰাচলত 100 ৰ ভিতৰত নম্বৰ জমা কৰা ধাৰণাসমূহ

D. চতুৰ্থ পদক্ষেপ: চূড়ান্ত পৰ্যায়ৰ বাবে এন্ট্ৰিসমূহৰ মূল্যায়ন

  • a. 3 টা দলৰ বাবে এটা প্ৰেজেণ্টেচন পৰিচালনা কৰক আৰু তেওঁলোকে নিৰ্মাণ কৰা সমাধানটো পৰ্যালোচনা কৰক।

সময়ৰেখা :

ধাৰাবাহিক নম্বৰ কাৰ্য্যকলাপ Timeline
1 ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জৰ শুভাৰম্ভ সোমবাৰ, 12 জুন 2023
2 প্ৰশ্নসমূহ/স্পষ্টীকৰণ অধিবেশনসমূহ বৃহস্পতিবাৰ, 20 জুন 2023
3 পঞ্জীয়নৰ অন্তিম তাৰিখ Thursday, 26 June 2023
4 আৱেদনসমূহৰ প্ৰাৰম্ভিক স্ক্ৰীণিং বুধবাৰ, 28 জুন 2023
5 প্ৰটোটাইপ নিৰ্মাণৰ বাবে সংক্ষিপ্ত তালিকাভুক্ত দলৰ ঘোষণা Click Here Monday, 10 July 2023
6 1 টা ভাষাত প্ৰটোটাইপ দাখিলৰ অন্তিম তাৰিখ শুক্ৰবাৰ, 4 আগষ্ট 2023
7 শীৰ্ষ 10 টা দল বাছনি কৰিবলৈ প্ৰেজেণ্টেচন (সৰ্বাধিক)। সোমবাৰ, 14 আগষ্ট 2023
8 ধাৰণা আৰু প্ৰটোটাইপ পৰ্যায়ৰ ফলাফল ঘোষণা (সৰ্বাধিক শীৰ্ষ 10 টা দল) Click Here মঙলবাৰ, 22 আগষ্ট 2023
9 2 টা ভাষাত শীৰ্ষ 10 টা দলৰ সুবিধা সমৃদ্ধ সমাধান জমা কৰা শুক্ৰবাৰ, 22 ছেপ্টেম্বৰ 2023
10 শীৰ্ষ 3 টা দল বাছনি কৰিবলৈ উপস্থাপন (সৰ্বাধিক)। সোমবাৰ, 2 অক্টোবৰ 2023
11 প্ৰটোটাইপ পৰ্যায় বৃদ্ধিৰ ফলাফল ঘোষণা (সৰ্বাধিক শীৰ্ষ 3 টা দল) সোমবাৰ, 9 অক্টোবৰ 2023
12 চূড়ান্ত প্ৰয়োগযোগ্য সামগ্ৰীৰ সৈতে শীৰ্ষ 3 টা দলৰ উপস্থাপন সোমবাৰ, 13 নৱেম্বৰ 2023
13 ফলাফল ঘোষণা বৃহস্পতিবাৰ, 20 নৱেম্বৰ 2023
14 চুক্তি স্বাক্ষৰ TBD

যিকোনো প্ৰশ্নৰ ক্ষেত্ৰত, অনুগ্ৰহ কৰি যোগাযোগ কৰিবলৈ নিঃসংকোচে অনুভৱ কৰক: ajay.rajawat@digitalindia.gov.in

নিয়ম আৰু নিৰ্দেশনা:

  1. সকলো অংশগ্ৰহণকাৰী আৰু দল অংশগ্ৰহণৰ বাবে যোগ্য হ'ব লাগিব (যোগ্যতা মানদণ্ড চাওক)।
  2. যদি কোনো কোম্পানীৰ সৈতে ব্যক্তিসকল জড়িত হৈ থাকে, তেন্তে তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ কোম্পানীৰ পৰা এটা NOC প্ৰদান কৰিব লাগিব য'ত উল্লেখ থাকিব যে পুৰস্কাৰৰ ধন আৰু/বা IPR ৰ ওপৰত সংশ্লিষ্ট কোম্পানীৰ কোনো অধিকাৰ নাথাকিব। তদুপৰি, ব্যক্তিসকলে NOC বা অন্য কোনো উপায়েৰে নিয়োগকৰ্তাক নতুন প্ৰতিষ্ঠানৰ পঞ্জীয়নৰ বিষয়ে অৱগত কৰিব লাগিব।
  3. ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জৰ সময়ত, টীম লিডাৰক আয়োজক দলৰ সকলো ব্যস্ততা আৰু যোগাযোগৰ বাবে 'চিংগল পইণ্ট অৱ কনটেক্ট' (SPOC) হিচাপে গণ্য কৰা হ'ব। তদুপৰি, ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জৰ সময়ত টীম লিডাৰ সলনি কৰিব নোৱাৰিব।
  4. দলৰ নেতা আৰু অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে দলৰ পঞ্জীয়নৰ বাবে তেওঁলোকৰ ই-মেইল আই ডি আৰু ম'বাইল নম্বৰ ব্যৱহাৰ কৰিব লাগিব।
  5. ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জ সম্পৰ্কীয় যিকোনো আপডেটৰ বাবে অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে DIBD/BHASHINI ৰ ওচৰলৈ যাব লাগিব।
  6. ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জ অৰ্গেনাইজিং টীম আৰু টীম লিডাৰৰ মাজত সকলো যোগাযোগ কেৱল পঞ্জীয়নকৃত ই-মেইল আই ডিৰ জৰিয়তে হ'ব লাগিব। এইটোৱেই একমাত্ৰ যোগাযোগৰ মাধ্যম হ'ব আৰু আন যিকোনো যোগাযোগৰ মাধ্যমৰ মনোৰঞ্জন হ'ব নোৱাৰে।
  7. দলসমূহে বৰ্তমানৰ কোনো সমাধান প্ৰদৰ্শন কৰিব নোৱাৰিব বা যিবোৰ কোম্পানীৰ সমাধান আছে তেওঁলোকৰ সৈতে সহযোগিতা কৰিব নোৱাৰিব। এনে প্ৰৱেশিকা চিনাক্ত হ'লে অযোগ্য বিবেচিত হ'ব।
  8. এই পদক্ষেপৰ যিকোনো ফলাফল কেৱল ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জৰ উদ্দেশ্যত অংশগ্ৰহণকাৰী দলেহে গ্ৰহণ কৰিব লাগিব।
  9. দলবোৰে প্ৰসংগ আৰু ৰেকৰ্ড উদ্দেশ্যৰ বাবে ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জৰ সকলো পৰ্যায়ত তেওঁলোকৰ ধাৰণা, প্ৰটোটাইপ আৰু সমাধানৰ বিতং নথিপত্ৰ বজাই ৰাখিব। ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জ আয়োজক দলে কাৰ্যসূচীৰ সময়ত যিকোনো সময়তে এই নথিপত্ৰবোৰ পুনৰীক্ষণ কৰাৰ অধিকাৰ সংৰক্ষিত ৰাখে।
  10. ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জৰ প্ৰটোটাইপ আৰু সমাধান নিৰ্মাণ পৰ্যায়ৰ সময়ছোৱাত সংক্ষিপ্ত তালিকাত অন্তৰ্ভুক্ত ধাৰণাসমূহৰ ক্ষেত্ৰত যিকোনো পৰিৱৰ্তন ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জ আয়োজক দলৰ দ্বাৰা আলোচনা কৰা হ'ব।
  11. প্ৰটোটাইপ পৰ্যায়ৰ আগতে কাৰ্যসূচীৰ সময়ত দলৰ সদস্যসকলক কেৱল এবাৰহে আঁতৰাবলৈ/স্বেচ্ছাই প্ৰত্যাহাৰ কৰাৰ অনুমতি দিয়া হয়। এনে ধৰণৰ যিকোনো পদক্ষেপ অনুমোদনৰ বাবে ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জ আয়োজক দলৰ ওচৰত প্ৰকাশ কৰিব লাগিব। দলৰ সংশোধনৰ আন কোনো প্ৰকাৰ মনোৰঞ্জন কৰা নহ'ব।
  12. উদ্ভাৱন প্ৰত্যাহ্বানৰ অধীনত পুঁজি কেৱল সমাধানৰ বিকাশৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰা হ'ব। দলবোৰে পৰৱৰ্তী পৰ্যায়ৰ আগতে প্ৰকল্প সম্পূৰ্ণ কৰাৰ প্ৰমাণপত্ৰৰ সৈতে পুঁজি ব্যৱহাৰ প্ৰমাণপত্ৰ প্ৰদান কৰিব লাগিব, নিৰ্ধাৰিত তাৰিখত DIBD য়ে অনুৰোধ কৰা অনুসৰি পৰৱৰ্তী আপডেট আৰু আপগ্ৰেডৰ বাবে উক্ত প্ৰত্যাহ্বানৰ বাবে বেলেন্স পৰিমাণ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰি আৰু ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জ আয়োজক দলৰ দ্বাৰা যোগাযোগ কৰা হ'ব।
  13. বিজয়ীয়ে উদ্ভাৱন প্ৰত্যাহ্বানৰ অংশ হিচাপে বিকশিত সমাধান/সামগ্ৰীৰ অধিকাৰ বজাই ৰাখিব। অৱশ্যে বিজয়ীসকলে প্ৰতিযোগিতাৰ সময়ত ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জৰ বাবে নিৰ্ধাৰিত চৰ্তাৱলী আৰু নিয়মাৱলী অনুসৰণ কৰিব লাগিব আৰু বঁটা লাভ কৰাৰ পিছত।
  14. সমাধানটোৱে বজাৰৰ এই শাখাত ইতিমধ্যে স্বত্বাধিকাৰ, পেটেন্ট বা বিদ্যমান কোনো ধাৰণা/বিচাৰ/সামগ্ৰী উলংঘা/ঙংগ/প্ৰতিলিপি কৰিব নালাগে।
  15. যিকোনো ব্যক্তিয়ে অনুজ্ঞাপত্ৰ পালন নকৰা বুলি প্ৰমাণিত হ'লে তেওঁলোকৰ অংশগ্ৰহণ বাতিল হ'ব পাৰে।
  16. যিকোনো অনাকাংক্ষিত পৰিস্থিতিৰ বাবে চূড়ান্ত সিদ্ধান্ত ল'ব ইন'ভেশ্যন চেলেঞ্জ জুৰীয়ে।
  17. যিকোনো বিবাদ নিষ্পত্তিৰ বাবে, মুখ্য কাৰ্যবাহী বিষয়া (CEO) ডিজিটেল ইণ্ডিয়া ভাষীনী বিভাগৰ (DIBD) সিদ্ধান্ত বিষয়টোৰ ওপৰত চূড়ান্ত ৰায় হ'ব।
  18. এনেদৰে বিকশিত সমাধান/সামগ্ৰীটো বাছনি কৰা ক্লাউড পৰিৱেশত স্থাপন কৰা হ'ব আৰু কেন্দ্ৰীয়/ৰাজ্য/কেন্দ্ৰীয় শাসিত অঞ্চলৰ চৰকাৰী প্ৰতিষ্ঠানৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰা হ'ব।
  19. বিজয়ী সত্তাটোৱে গো লাইভ ম্যাদৰ পৰা চাৰি (4) বছৰৰ বাবে সামগ্ৰীটো সমৰ্থন কৰিব।
  20. বিজয়ী সত্তাটোক সামগ্ৰীৰ জীৱিকা আৰু ব্যৱস্থাপনাৰ বাবে ব্যয় আৰু আধাৰত এক নিৰ্ধাৰিত পৰিমাণৰ সৈতে সমৰ্থন কৰা হ'ব।
  21. O&M পৰ্যায়ত সমাধান/সামগ্ৰীৰ যিকোনো নতুন বৰ্ধিতকৰণ, বিশেষত্ব, উদ্ভাৱন সদায়ে বাছনি কৰা ক্লাউড পৰিৱেশলৈ মুকলি কৰা হ'ব।
  22. অৱশ্যে, বিজয়ী সংস্থাটোৱে ভাৰতৰ কেন্দ্ৰীয়/ৰাজ্য/কেন্দ্ৰীয় শাসিত অঞ্চল চৰকাৰী সংগঠনৰ বাহিৰৰ যিকোনো প্ৰতিষ্ঠানলৈ সামগ্ৰীটো বিপণন কৰিবলৈ মুক্ত হ'ব