ইলেক্ট্ৰনিক্স আৰু তথ্য প্ৰযুক্তি মন্ত্ৰালয়ে (MeitY) মাইগভৰ সহযোগত ভাৰতীয় ডাটা সুৰক্ষা পৰিষদৰ (DSCI) দ্বাৰা কাৰ্যকৰী কৰা অতি প্ৰত্যাশিত চাইবাৰ সুৰক্ষা গ্ৰেণ্ড চেলেঞ্জ (CSGC) 2.0 মুকলি কৰাৰ কথা ঘোষণা কৰি গৌৰৱ কৰে।
চাইবাৰ সুৰক্ষা গ্ৰেণ্ড চেলেঞ্জ আমাৰ দেশৰ ভিতৰত উদ্ভাৱন আৰু উদ্যোগৰ সংস্কৃতি গঢ়ি তোলাৰ প্ৰতিশ্ৰুতিৰ প্ৰমাণ হিচাপে থিয় দিছে। ই চাইবাৰ নিৰাপত্তাৰ ক্ষেত্ৰত বিশ্বব্যাপী নেতা হোৱাৰ ভাৰতৰ উচ্চাকাংক্ষাত অৰিহণা যোগোৱাত এক গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰে। CSGC-য়ে এক অনুঘটক হিচাপে কাম কৰে, যি আমাৰ দেশক এই উচ্চাকাংক্ষী লক্ষ্যবোৰৰ ওচৰলৈ লৈ যায়।
এতিয়া, চাইবাৰ সুৰক্ষা গ্ৰেণ্ড চেলেঞ্জ (CSGC) 2.0-য়ে CSGC-ৰ দ্বাৰা উত্থাপিত সমস্যা বিবৃতিবোৰৰ অত্যাধুনিক সমাধান প্ৰদান কৰা ষ্টাৰ্টআপবোৰক স্বীকৃতি দিয়া আৰু সন্মান জনোৱাৰ ওপৰত গুৰুত্ব দিব। ই সমগ্ৰ দেশতে চাইবাৰ নিৰাপত্তাৰ গুৰুত্বপূৰ্ণ ক্ষেত্ৰত ক্ষমতা আৰু দক্ষতাৰ বিকাশৰ ওপৰত গুৰুত্ব দিয়াত সহায় কৰিব।
CSGC 2.0-ত, আমি পৰিৱেশ তন্ত্ৰৰ খেলুৱৈসকলকো স্বীকৃতি প্ৰদান কৰিম যিসকলে ষ্টাৰ্টআপবোৰ ৰক্ষা কৰাত আৰু চাইবাৰ সুৰক্ষা গৱেষণা আৰু উদ্ভাৱনৰ বাবে অনুকূল পৰিৱেশ গঢ়ি তোলাত সক্ৰিয়ভাৱে অৰিহণা যোগায়। CSGC 2.0 য়ে অধিক উদ্যোগীক আকৰ্ষিত কৰাৰ ওপৰত বিশেষ গুৰুত্ব আৰোপ কৰিব।
তদুপৰি, CSGC 2.0-য়ে প্ৰতিটো সমস্যাবিবৃতিৰ বাবে ধাৰণা পৰ্যায়ত ছয়টা ষ্টাৰ্টআপ যোগ্যতা অৰ্জন কৰি স্বীকৃতিৰ পৰিসৰ সম্প্ৰসাৰিত কৰিব, যাৰ ফলত এই প্ৰাৰম্ভিক পৰ্যায়ত মুঠ 36 টা ষ্টাৰ্টআপ স্বীকৃত হ'ব, যি CSGC 1.0-ৰ তুলনাত তিনিগুণ।
CSGC 2.0-ত এক আকৰ্ষণীয় সংযোজন হৈছে আইডিয়া, নিম্নতম ব্যৱহাৰযোগ্য সামগ্ৰী, আৰু অন্তিম পৰ্যায়ৰ উপৰিও এক অতিৰিক্ত পৰ্যায়, গো-টু-মাৰ্কেট পৰ্যায় ৰ প্ৰৱৰ্তন। CSGC2.0-ৰ সমগ্ৰ যাত্ৰাত, ষ্টাৰ্টআপবোৰক কাৰিকৰী আৰু ব্যৱসায়িক পৰামৰ্শ প্ৰদান কৰা হ'ব, যি তেওঁলোকক সফল উদ্যোগলৈ পৰিপক্ক হোৱাত সহায় কৰিব।
আটাইতকৈ লক্ষণীয় ভাৱে, CSGC 2.0-য়ে 6.85 কোটি টকাৰ এক গুৰুত্বপূৰ্ণ মুঠ পুৰস্কাৰ পুঁজি গৌৰৱান্বিত কৰে, যাৰ ফলত ই দেশৰ আটাইতকৈ আকৰ্ষণীয় আৰু লাভজনক চাইবাৰ নিৰাপত্তা প্ৰত্যাহ্বানবোৰৰ ভিতৰত এটা হৈ পৰে। এই বৃদ্ধি আৰু উদ্ভাৱন আৰু উদ্যোগৰ প্ৰতি প্ৰতিশ্ৰুতিৰ সৈতে, আমি আশা কৰো যে CSGC 2.0-য়ে চাইবাৰ নিৰাপত্তাৰ ক্ষেত্ৰত ভাৰতৰ স্থিতি অধিক উন্নত কৰিব আৰু নতুন প্ৰজন্মৰ চাইবাৰ নিৰাপত্তা নেতাসকলক অনুপ্ৰাণিত কৰিব।
দলৰ নেতা পঞ্জীয়ন
দলৰ সদস্য পঞ্জীয়ন
*টোকা: দলৰ নেতা/1 দলৰ সদস্য এজন দলৰ নেতা/আন এটা দলৰ সদস্য হ'ব নোৱাৰে। বৈধকৰণবোৰ ইমেইল IDৰ জৰিয়তে কৰা হ'ব।
বিঃদ্ৰঃ
"খচৰা" বিকল্পটো আইডিয়া পৰ্যায়ৰ মনোনয়নৰ অন্তিম তাৰিখলৈকে উপলব্ধ থাকিব। তাৰ পিছত কোনো খচৰা আৰু দাখিল বিকল্প উপলব্ধ নহ'ব।
অংশগ্ৰহণকাৰীসকলৰ দ্বাৰা প্ৰতিশ্ৰুতি
দলৰ সদস্যসকলে প্ৰতিষ্ঠানটোত উল্লেখ কৰা চৰ্তাৱলী মানি চলিব লাগিব।
বিঃদ্ৰঃ
সমস্যা বিবৃতি দাখিল কৰাৰ পিছত কোনো খচৰা বিকল্প উপলব্ধ নহ'ব।
দাখিল কৰাৰ পিছত, ভিউ মোডত দলনেতাৰ বাবে প্ৰতিশ্ৰুতি উপলব্ধ হ'ব।
ষ্টাৰ্ট-আপৰ বিৱৰণ
একাওন্টত লগইন কৰক
ধাৰণা মনোনয়ন প্ৰপত্ৰখন পূৰণ কৰিব পাৰি আৰু কেৱল দলৰ নেতাৰ দ্বাৰা চূড়ান্ত দাখিল নোহোৱালৈকে খচৰা সংৰক্ষণ কৰিব পাৰি।
প্ৰপত্ৰখন দাখিল কৰাৰ পিছত, ইয়াক সম্পাদনা কৰিব নোৱাৰি।
API সুৰক্ষা সমাধান এটাৰ বিকাশ যি বিসংগতি চিনাক্ত কৰে, ডাটা অখণ্ডতা বজাই ৰাখে, আৰু স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে স্ব-আৰোগ্য কৰে, API চেটুৰ দৰে উদ্যোগ পৰিৱেশ আৰু প্লেটফৰ্মৰ সন্দৰ্ভত।
বিভিন্ন পৰিৱেশত সুৰক্ষাৰ স্থিতি বজাই ৰাখিবলৈ, বিসংগতি চিনাক্ত কৰিবলৈ, প্ৰৱেশাধিকাৰ আৰু ব্যৱহাৰ নিৰীক্ষণ আৰু নিয়ন্ত্ৰণ কৰিবলৈ, আৰু ডাটা এক্সফিল্ট্ৰেচন প্ৰতিৰোধ কৰিবলৈ ডাটা সুৰক্ষা সমাধান
স্মাৰ্ট, সংযোজিত পৰিধানযোগ্য ডিভাইচৰ বাবে সুৰক্ষা আৰু গোপনীয়তা সমাধান
ক্লোন আৰু ভুৱা এপ্পচিনাক্ত আৰু প্ৰশমিত কৰা
ভাবুকি চিনাক্তকৰণ আৰু ঘটনাৰ সঁহাৰিৰ বাবে AI-চালিত দক্ষতাৰ জৰিয়তে স্বায়ত্তশাসিত নিৰীক্ষণ আৰু স্ব-শাসিত পদক্ষেপৰ বাবে, যাৰ ভিতৰত আছে আগতীয়া নিৰাপত্তা অভিযানৰ সৈতে সমাধানৰ একত্ৰীকৰণ।
পৰৱৰ্তী প্ৰজন্মৰ বায়োমেট্ৰিক চিনাক্তকৰণ আৰু প্ৰমাণীকৰণ প্ৰণালীলক্ষ্য কৰা ভেক্টৰৰ বিৰুদ্ধে প্ৰতিৰক্ষা কৰা যি AI-চালিত ভাবুকিৰ সন্মুখীন হয়
আইডিয়া পৰ্যায়ৰ মনোনয়ন:
পদক্ষেপ 1: চাইবাৰ সুৰক্ষা গ্ৰেণ্ড চেলেঞ্জ 2.0(CSGC2.0) আয়োজক সমিতিৰ দ্বাৰা প্ৰথম স্তৰৰ মানদণ্ড পৰীক্ষা আৰু সমীক্ষা
দ্বিতীয় পদক্ষেপ: জুৰিৰ দ্বাৰা মূল্যায়ন আৰু স্ক্ৰীণিং
# |
প্ৰাচল |
বিৱৰণ |
1 |
সমস্যা সমাধানৰ দিশত দৃষ্টিভংগী |
সামগ্ৰীৰ ধাৰণা, উদ্ভাৱনৰ ডিগ্ৰী, চূড়ান্ত সমাধানৰ সৰলতা, আইডিয়াৰ স্বকীয়তা আৰু স্কেলেবিলিটি, দৃষ্টিভংগীৰ নতুনত্ব |
2 |
ব্যৱসায়িক ব্যৱহাৰৰ স্থিতি |
ব্যৱসায়িক কেছ, USP আৰু দৃষ্টি |
3 |
সমাধান কাৰিকৰী সম্ভাব্যতা |
সামগ্ৰীৰ বিশেষত্ব, স্কেলেবিলিটি, আন্তঃকাৰ্যকৰীতা, বৰ্ধিতকৰণ আৰু সম্প্ৰসাৰণ, অন্তৰ্নিহিত প্ৰযুক্তিৰ উপাদান আৰু ষ্টেক আৰু ভৱিষ্যতৰ দিশ |
4 |
ৰোডমেপ |
সামগ্ৰী নিৰ্মাণ, বজাৰৰ ৰণনীতিলৈ যোৱা, বজাৰলৈ সময় ৰখাৰ সম্ভাৱ্য ব্যয় |
5 |
দলৰ সামৰ্থ্য আৰু সংস্কৃতি |
দলৰ নেতাসকলৰ কাৰ্যকৰীতা (অৰ্থাৎ নিৰ্দেশনা দিয়াৰ সামৰ্থ্য, ধাৰণা উপস্থাপন কৰাৰ সামৰ্থ্য), দলৰ সদস্যৰ অৰ্হতা, সামগ্ৰী বজাৰ কৰাৰ সামৰ্থ্য, বিকাশ |
6 | ঠিকনাযোগ্য বজাৰ | প্ৰাকৃতিক বিক্ৰী আবেদন, সামৰ্থ্য, ROI, বিক্ৰী বিতৰণ চেনেল |
7 | অনন্য বৈশিষ্ট্যসমূহ প্ৰস্তাৱিত | সামগ্ৰীটোৱে প্ৰদৰ্শন কৰিব লগা অনন্য বৈশিষ্ট্যবোৰৰ তালিকা আৰু এইবোৰে সম্বোধন কৰিব লগা বিষবিন্দুবোৰৰ সংশ্লিষ্ট বিন্দুসমূহ |
গ্ৰেণ্ড চেলেঞ্জ লঞ্চ |
15 জানুৱাৰী 2025 |
দলৰ পঞ্জীয়ন আৰু ধাৰণা জমা দিয়াৰ শেষ তাৰিখ |
02nd April 2025 (Now closed) |
আইডিয়া পৰ্যায়ৰ বাবে ফলাফল |
22nd May 2025 |
নিম্নতম ব্যৱহাৰযোগ্য সামগ্ৰী জমা দিয়াৰ অন্তিম তাৰিখ |
2nd July 2025 |
নিম্নতম ব্যৱহাৰযোগ্য সামগ্ৰীৰ পৰ্যায়ৰ ফলাফল |
6th August 2025 |
চূড়ান্ত সামগ্ৰী দাখিল কৰাৰ অন্তিম তাৰিখ |
1st October 2025 |
চূড়ান্ত সামগ্ৰী ষ্টেগৰ ফলাফল |
29th October 2025 |
বজাৰ পৰ্যায়লৈ যোৱাৰ অন্তিম তাৰিখ |
2 ডিচেম্বৰ 2025 |
বজাৰ পৰ্যায়লৈ যোৱাৰ বাবে ফলাফল চূড়ান্ত কৰা |
17th December 2025 |
অনুগ্ৰহ কৰি মন কৰিব: ওপৰোক্ত সময়ৰেখাআপডেট কৰিব পাৰি। অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে সকলো আপডেটৰ বাবে সমলৰ ওপৰত নিয়মীয়া পৰীক্ষা কৰিব লাগিব।
যিকোনো প্ৰশ্নৰ বাবে, আপুনি যোগাযোগ কৰিব পাৰে: cs[dash]grandchallenge2[at]meity[dot]gov[dot]in