বীৰ গাথা প্ৰকল্প 3.0

পৰিচয়

বীৰ গাথা 2021 চনত বীৰ বঁটা পৰ্টেলৰ (GAP) অধীনত আৰম্ভ কৰা হৈছিল যাৰ উদ্দেশ্য আছিল বীৰত্ব বঁটা বিজয়ীসকলৰ সাহসিকতাৰ কাৰ্যকলাপৰ বিৱৰণ আৰু শিক্ষাৰ্থীসকলৰ মাজত এই সাহসী হৃদয়ৰ জীৱন কাহিনী প্ৰচাৰ কৰা যাতে দেশপ্ৰেমৰ মনোভাৱ বৃদ্ধি হয় আৰু তেওঁলোকৰ মাজত নাগৰিক চেতনাৰ মূল্যবোধ জাগ্ৰত হয়। বীৰ গাথা প্ৰকল্পই বিদ্যালয়ৰ শিক্ষাৰ্থীসকলক বীৰত্ব বঁটা বিজয়ীসকলৰ ওপৰত আধাৰিত কৰি সৃষ্টিশীল প্ৰকল্প/কাৰ্যকলাপ কৰাৰ বাবে এক মঞ্চ প্ৰদান কৰি এই মহৎ লক্ষ্যটো গভীৰ কৰি তুলিছিল। ইয়াৰ অংশ হিচাপে, শিক্ষাৰ্থীসকলে এই বীৰত্ব বঁটা বিজয়ীসকলৰ ওপৰত কলা, কবিতা, প্ৰবন্ধ আৰু মাল্টিমিডিয়াৰ দৰে বিভিন্ন মাধ্যমৰ জৰিয়তে বিভিন্ন প্ৰকল্প প্ৰস্তুত কৰে আৰু প্ৰতিৰক্ষা মন্ত্ৰালয় আৰু শিক্ষা মন্ত্ৰালয়ে ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ত শ্ৰেষ্ঠ প্ৰকল্পৰ বঁটা প্ৰদান কৰে।

The project has been coterminous with Republic Day Celebrations each year. Veer Gatha has been a phenomenal success with 8 lakhs participation in Veer Gatha 1.0 conducted in 2021-22 and 19.5 lakhs in Veer Gatha 2.0.conducted in 2022-23. Hon'ble Raksha Mantri and Hon'ble Minister of Education have commended Veer Gatha as 'ভাৰতৰ শিক্ষাৰ্থীসকলৰ মাজত এক বিপ্লৱৰ সূচনা কৰা'.

The Ministry of Defence (MoD) in collaboration with the Ministry of Education (MoE) has now decided to launch বীৰ গাথা প্ৰকল্প 3.0 চলিত বৰ্ষ 2023-24-ত।

বিষয় আৰু বিভাগসমূহ

বিভাগসমূহ কাৰ্যকলাপসমূহ পৰামৰ্শমূলক বিষয়সমূহ
3 শ্ৰেণীৰ পৰা 5 শ্ৰেণীলৈ কবিতা/ অনুচ্ছেদ (150 টা শব্দ) /চিত্ৰাংকন/ চিত্ৰ অংকন/ মাল্টিমিডিয়া প্ৰেজেণ্টেচন/ভিডিঅ' i) মোৰ আদৰ্শ হৈছে (বীৰত্ব বঁটা বিজয়ী) মই তেওঁৰ জীৱনৰ পৰা শিকা মূল্যবোধবোৰ হৈছে..

বা

ii) The Gallantry Award winner gave the supreme sacrifice for our nation. If given a chance for keeping his/her memory alive, I would like to.
বা

iii) ৰাণী লক্ষ্মীবাই মোৰ সপোনলৈ আহিছিল। তাই বিচাৰিছিল যে মই আমাৰ দেশৰ সেৱা কৰোঁ

বা

iv) 1857 বিদ্ৰোহক ভাৰতীয় স্বাধীনতাৰ প্ৰথম যুদ্ধ হিচাপে চিহ্নিত কৰা হৈছে। (স্বাধীনতা সংগ্ৰামীৰ নাম) জীৱন কাহিনীয়ে মোক অনুপ্ৰাণিত কৰে

বা

v) স্বাধীনতা সংগ্ৰামত জনজাতীয় বিদ্ৰোহৰ ভূমিকা।
6 শ্ৰেণীৰ পৰা 8 শ্ৰেণীলৈকে কবিতা/ অনুচ্ছেদ (300 টা শব্দ)/চিত্ৰাংকন/ চিত্ৰ অংকন/
মাল্টিমিডিয়া প্ৰেজেণ্টেচন/ভিডিঅ'
9 শ্ৰেণীৰ পৰা 10 শ্ৰেণীলৈকে কবিতা/ প্ৰবন্ধ (750 টা শব্দ)/চিত্ৰাংকন/ চিত্ৰ অংকন/
মাল্টিমিডিয়া প্ৰেজেণ্টেচন/ভিডিঅ'
11 শ্ৰেণীৰ পৰা 12 শ্ৰেণীলৈ কবিতা /প্ৰবন্ধ (1000 টা শব্দ) /চিত্ৰাংকন/ চিত্ৰ অংকন/
মাল্টিমিডিয়া প্ৰেজেণ্টেচন/ভিডিঅ'

প্ৰকল্পৰ সময় সীমা

The following timelines of the project may be followed

সময়সীমা বিৱৰণসমূহ
28 July to 30 September 2023 After the conduct of activities at the school level, the school shall upload 01 best entry per category i.e. a total of 04 entries from each school, at the MyGov portal.

Category-1 (Class 3 to 5) : 01 best entry
Category-2 (Class 6 to 8) : 01 best entry
Category-3 (Class 9 to 10) : 01 best entry
Category-4 (Class 11 to 12) : 01 best entry

NOTE: Schools with highest class upto class 5, 8 and 10 can also submit total 4 entries. The breakup is as under:-

(i). Schools upto class 10

School will submit 01 best entry in each of the Category-1, 2 & 3.
School can submit an extra entry in any one of Category-1, 2 & 3.
Total entries to be submitted by school is 04.

(ii). Schools upto class 8

School will submit 01 best entry in Category-1 & 2.
School can submit two extra best entries in Category-1 & 2.
Total entries to be submitted by school is 04.

(iii). Schools upto class 5

Since there is only one Category for School upto class 5, the school will submit 04 best entries in Category-1.
15 October to 10th November 2023
District level evaluation of entries submitted by schools to be done by District level Nodal Officers to be appointed by States/UTs Nodal Officers /Education Department. Rubrics for evaluation are given at Annexure l.

জিলা পৰ্যায়ৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ এণ্ট্ৰিসমূহ জিলা পৰ্যায়ৰ সমন্বয় বিষয়াসকলে মাইগ'ভ পৰ্টেলৰ জৰিয়তে ৰাজ্যিক / UT পৰ্যায়ৰ সমন্বয় বিষয়াসকললৈ প্ৰেৰণ কৰিব।
11 November to 25 November 2023
Evaluation of entries submitted by District Level Nodal Officers to be done at State/UT level by State / UT Level Nodal Officers(s). Rubrics for evaluation are given at Annexure l.

States / UTs Level Nodal Officers will give (through MyGov Portal) the best entries (as per Annexure II) to Ministry of Education Government of India for the National Level Evaluation.

ৰাজ্য/UTবোৰে টেলিফোনিক / ভিডিঅ' কল সাক্ষাৎকাৰ বা উপযুক্ত অনুসৰি আন যিকোনো সাধন প্ৰণালীৰ জৰিয়তে ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ৰ বাছনিৰ বাবে প্ৰদান কৰা প্ৰৱেশৰ প্ৰকৃততা আৰু মৌলিকতা নিশ্চিত কৰিব লাগিব।
26 November To 10 December 2023 Evaluation at National Level (by the committee to be constituted by MoE)
By 15 December 2023 Submission of Result of National Level Evaluation to MoE by National Level Committee
By 20 Dec 2023 Forwarding of results by MoE to MoD

(*বিদ্যালয়সমূহে জমা দিয়াৰ অন্তিম তাৰিখৰ বাবে অপেক্ষা কৰিব নালাগে। বিদ্যালয় পৰ্যায়ত কাৰ্যকলাপবোৰ সম্পূৰ্ণ হোৱাৰ লগে লগে আৰু প্ৰতিটো বিভাগৰ 01 টা সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ প্ৰৱেশ বিদ্যালয়ৰ দ্বাৰা তালিকাভুক্ত কৰাৰ লগে লগে, তেওঁলোকে প্ৰদত্ত পৰ্টেলত সেইটো জমা কৰিব)

এণ্ট্ৰিসমূহৰ মূল্যাঙ্কন :

i) বীৰ গাথা 3.0 প্ৰকল্পত 3 টা পৰ্যায় থাকিব: জিলা পৰ্যায়, ৰাজ্যিক/UT পৰ্যায় আৰু ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়।

ii) মূল্যাঙ্কন প্ৰতিটো পৰ্যায়ত হ'ব, অৰ্থাৎ জিলা পৰ্যায়, ৰাজ্যিক পৰ্যায়/ UT পৰ্যায় আৰু ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ত। সেনাবাহিনী বিদ্যালয়/ নৌবাহিনী বিদ্যালয়/ বায়ুসেনা বিদ্যালয়/ সৈনিক বিদ্যালয়/ অন্যান্য বাহিনীৰ বিদ্যালয়/ ৰাজ্যিক পৰিষদ বিদ্যালয়/ CBSE বিদ্যালয়ৰ শিক্ষকসকল মনোনয়নৰ ভিত্তিত মূল্যাঙ্কনৰ বাবে অন্তৰ্ভুক্ত থাকিব।

iii) জিলা পৰ্যায়ত মূল্যাঙ্কন: ৰাজ্যিক সমন্বয় বিষয়া/ SPD-য়ে জিলা পৰ্যায়ত এণ্ট্ৰিসমূহৰ মূল্যাঙ্কনৰ বাবে জিলা পৰ্যায়ৰ সমন্বয় বিষয়া নিয়োগ কৰিব। জিলা সমন্বয় বিষয়া/ জিলা শিক্ষা বিষয়াই জিলা পৰ্যায়ত মূল্যাঙ্কনৰ বাবে DIET আৰু সংশ্লিষ্ট ৰাজ্য/UT/জিলাৰ অন্যান্য বিষয়াসকলক নিযুক্ত কৰিব।

iv) ৰাজ্য/UT পৰ্যায়ত মূল্যাঙ্কন: ৰাজ্য / UT পৰ্যায়ত মূল্যাঙ্কনৰ দায়িত্ব হ'ব ৰাজ্য/ UT বা SPDৰ সমন্বয় বিষয়াসকলৰ। ৰাজ্য/ UT বা SPDৰ সমন্বয় বিষয়াসকলে ৰাজ্য/UT-ৰ মূল্যাঙ্কনৰ বাবে সংশ্লিষ্ট ৰাজ্য/UT-ৰ DIET/ SCERT/ অন্যান্য শিক্ষা বিষয়াসকলক নিযুক্ত কৰিব।

v) ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্য্যায়ৰ মূল্যাঙ্কন: ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ত মূল্যাঙ্কন ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ৰ সমিতিয়ে পৰিচালনা কৰিব যাক ভাৰত চৰকাৰৰ শিক্ষা মন্ত্ৰালয়ে গঠন কৰিব।

পুৰস্কাৰ আৰু স্বীকৃতি

প্ৰতিটো পৰ্যায়ত বিজয়ী থাকিব। ঘোষণা কৰিব লগা বিজয়ীৰ সংখ্যা নিম্নলিখিত ধৰণৰ:

ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায় - 100 জন বিজয়ী (চুপাৰ 100)। পূৰ্বৱৰ্তী সংস্কৰণৰ কোনো বীৰ গাথা বিজয়ীক (ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ত) বীৰ গাথা প্ৰকল্প 3.0-ৰ 100 জন বিজয়ীত (ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ত) অন্তৰ্ভুক্ত কৰা নহ'ব।

বিভাগ: 3rd ৰ পৰা 5th শ্ৰেণী = 25 গৰাকী বিজয়ীDictionary not found for this word
বিভাগ: 6th ৰ পৰা 8th শ্ৰেণী = 25 গৰাকী বিজয়ী
বিভাগ: 9th ৰ পৰা 10th শ্ৰেণী = 25 গৰাকী বিজয়ী
বিভাগ: 11th ৰ পৰা 12th শ্ৰেণী = 25 গৰাকী বিজয়ী

ৰাজ্য / UT পৰ্যায় - পৰিষদ নিৰ্বিশেষে ৰাজ্যিক / UT পৰ্যায়ত 08 জন বিজয়ী (প্ৰতিটো বিভাগৰ পৰা দুটা) (চুপাৰ 100-ত বাছনি কৰা শিক্ষাৰ্থীসকলক অন্তৰ্ভুক্ত নকৰিব)

জিলা পৰ্যায় - 04 জন বিজয়ী (প্ৰতিটো বিভাগৰ পৰা এজন)। ইয়াত চুপাৰ 100-ত বাছনি কৰা শিক্ষাৰ্থী আৰু ৰাজ্য/UT পৰ্যায়ত বাছনি কৰা শিক্ষাৰ্থীসকল অন্তৰ্ভুক্ত নহ'ব।

যিসকল শিক্ষাৰ্থীৰ এণ্ট্ৰি পৰ্টেলত (CBSE/মাইগ'ভ) আপলোড কৰা হ'ব তেওঁলোকে অংশগ্ৰহণৰ ই-প্ৰমাণপত্ৰ লাভ কৰিব।

Felicitation of Winners

Felicitation of Winners: The winner at national level will be felicitated jointly by Ministry of Education, Government of India & Ministry of Defence, Govt. of India. Each winner will be awarded a cash prize of Rs.10,000/- by the Ministry of Defence. All the winners at District & State / UT will be felicitated by respective District & State / UT. The modalities of the prize to be given in State/UT/District level may be decided by State/ District Authorities and budgeted accordingly. A certificate will be given to all the winners as follows:

  1. To Students Selected in Super 100 — Jointly by Ministry of Defence and Ministry of Education, Government Of India.
  2. To Students Selected at State / UT Level — by Principal Secretary/Secretary Education of the concerned State / UT.
  3. To Students Selected at District Level - jointly by Collector/ District Magistrate/ Deputy Commissioner and District Education Officer / appropriate higher official as decided by the Education Department of concerned State / UT I District.

এণ্ট্ৰিসমূহ আপলোড কৰাৰ বাবে নিৰ্দেশনা

  1. এইটো কেৱল Non-CBSE বিদ্যালয়ৰ সমন্বয় বিষয়াসকলৰ বাবে প্ৰযোজ্য। অনুগ্ৰহ কৰি আবেদন কৰাৰ আগতে বিদ্যালয়ৰ আন সকলো বিৱৰণৰ সৈতে বিদ্যালয়ৰ UDISE ক'ড সাজু ৰাখিব।
  2. এখন বিদ্যালয়ৰ পৰা একেটা বিভাগত একাধিক এণ্ট্ৰিৰ অনুমতি নাই।
  3. Submit Now লিংকত ক্লিক কৰক, ই বিদ্যালয়ৰ ব্যক্তিগত বিৱৰণ এণ্ট্ৰি কৰাৰ বাবে এটা নতুন পৃষ্ঠা মুকলি কৰিব।
  4. বিদ্যালয়ৰ ব্যক্তিগত বিৱৰণ পূৰণ কৰাৰ পিছত, জমা / পৰৱৰ্তী বুটামত ক্লিক কৰক। ই কবিতা / অনুচ্ছেদ / প্ৰবন্ধ / চিত্ৰাংকন/ মাল্টি মিডিয়া প্ৰেজেণ্টেচন (যিটো প্ৰযোজ্য হয়) শ্ৰেণী-অনুসৰি উপস্থাপন কৰাৰ বাবে পৃষ্ঠাটো মুকলি কৰিব।
  5. এণ্ট্ৰি সমূহ কেৱল JPEG / PDF ফৰ্মেটত আপলোড কৰিব পাৰি। মাইগ'ভ পৰ্টেলত আপলোড কৰাৰ আগতে বিদ্যালয়ৰ সমন্বয় বিষয়াসকলক JPG / JPEG ফৰ্মেটত সকলো নিৰ্বাচিত এণ্ট্ৰি ফাইল ৰূপান্তৰ কৰিবলৈ পৰামৰ্শ দিয়া হৈছে
  6. যদি, কোনো এণ্ট্ৰিত একো উপস্থাপন কৰিব নাথাকে, ইয়াক খালী ৰাখিব লাগে।
  7. শেষত, আবেদনখন জমা কৰিবলৈ অৱশেষত "Submit" বুটামত ক্লিক কৰক।
  8. অনুগ্ৰহ কৰি চূড়ান্ত উপস্থাপন কৰাৰ আগতে শিক্ষাৰ্থীৰ বিৱৰণ সঠিক হোৱাটো নিশ্চিত কৰক। চূড়ান্ত উপস্থাপন কৰাৰ পিছত, ইয়াক সম্পাদনা কৰিব নোৱাৰি।

পৰিশিষ্ট I

প্ৰবন্ধ/অনুচ্ছেদৰ মূল্যায়নৰ বাবে ৰুব্ৰিক্স
ক্ৰমিক নং. মূল্যায়নৰ ক্ষেত্ৰ 4 নম্বৰ 3 নম্বৰ 2 নম্বৰ 1 নম্বৰ
1 অভিব্যক্তিৰ মৌলিকতা সতেজ, স্বকীয়
অভিগমন। এইটো অত্যন্ত
কল্পনাশীল বা সৃষ্টিশীল
কিছুমান কঢ়িয়াই নিয়ে
সৃষ্টিশীল, কল্পনাশীল, বা
ইয়াৰ বাহিৰত অন্তৰ্দৃষ্টিপূৰ্ণ ধাৰণা
সাধাৰণ
কিছুমান প্ৰতিফলিত কৰে
সৃষ্টিশীল, গুৰুত্বপূৰ্ণ, বা
কল্পনাশীল ধাৰণাবোৰৰ পৰা বাহিৰ
সামান্য়
যোগাযোগ কৰে
কোনো গুৰুত্বপূৰ্ণ বা
কল্পনাশীল ধাৰণা আৰু হৈছে
অলক্ষণীয়
2 বিষয়বস্তুৰ উপস্থাপন অভিব্যক্তি অত্যন্ত চিত্তাকৰ্ষক আৰু বিষয়বস্তুটো খুব ভালদৰে সংগঠিত সাবলীল
অভিব্যক্তি আৰু
বিষয়বস্তু সু-সংগঠিত
বাৰ্তা কেতিয়াবা অনুসৰণ কৰা কঠিন হয়
আৰু বিষয়বস্তু যথেষ্ট সু-সংগঠিত
বাৰ্তা বুজিব নোৱাৰি আৰু বিষয়বস্তু
দুৰ্বলভাৱে সংগঠিত
3 সমৰ্থন যুক্তিসমূহ অতি ভালদৰে সমৰ্থিত (অন্তৰ্দৃষ্টিপূৰ্ণ উদাহৰণ, যুক্তি, আৰু বিৱৰণৰ সৈতে)। প্ৰবন্ধটোত পাঠৰ উদ্ধৃতি/অংশ আৰু সেইবোৰৰ গুৰুত্বৰ এক শক্তিশালী বিশ্লেষণ অন্তৰ্ভুক্ত আছে। যুক্তিসমূহ ভালদৰে সমৰ্থিত। লেখকে মুখ্য ধাৰণাবোৰ সমৰ্থন কৰিবলৈ নিৰ্দিষ্ট উদাহৰণ, যুক্তি আৰু বিৱৰণ ব্যৱহাৰ কৰে। কিছুমান গুৰুত্বপূৰ্ণ বিষয় অসমৰ্থিত। মূল ধাৰণাটো স্পষ্ট কিন্তু সমৰ্থনকাৰী তথ্য অতি সাধাৰণ। কেইবাটাও গুৰুত্বপূৰ্ণ বিষয় অসমৰ্থিত। মুখ্য ধাৰণাটো কিছু পৰিমাণে স্পষ্ট কিন্তু অধিক সমৰ্থনকাৰী তথ্যৰ প্ৰয়োজন আছে
4 বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিকতা তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে বহুত প্ৰাসংগিক আৰু শেহতীয়া উদাহৰণ দিয়ে। তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক কিছুমান তথ্য বিষয়টোৰ বাবে অপ্ৰাসংগিক অতি কম প্ৰাসংগিকতা

সৰ্বাধিক নম্বৰ: 16

টোকা:

1) যদি প্ৰবন্ধ/অনুচ্ছেদ বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক নহয়, কোনো নম্বৰ প্ৰদান কৰা নহ'ব
2) যদি শব্দৰ সংখ্যা শব্দৰ সীমা 50 বা অধিক অতিক্ৰম কৰে, তেন্তে চূড়ান্ত নম্বৰৰ পৰা 2 নম্বৰ কৰ্তন কৰা হ'ব পাৰে।

কবিতাৰ মূল্যায়নৰ বাবে ৰুব্ৰিক্স

ক্ৰমিক নং. মূল্যায়নৰ ক্ষেত্ৰ 4 নম্বৰ 3 নম্বৰ 2 নম্বৰ 1 নম্বৰ
1 অভিব্যক্তিৰ মৌলিকতা সতেজ, স্বকীয়
অভিগমন। এইটো অত্যন্ত
কল্পনাশীল বা সৃষ্টিশীল
কিছুমান কঢ়িয়াই নিয়ে
সৃষ্টিশীল, কল্পনাশীল, বা
ইয়াৰ বাহিৰত অন্তৰ্দৃষ্টিপূৰ্ণ ধাৰণা
সাধাৰণ
কিছুমান প্ৰতিফলিত কৰে
সৃষ্টিশীল, গুৰুত্বপূৰ্ণ, বা
কল্পনাশীল ধাৰণাবোৰৰ পৰা বাহিৰ
সামান্য়
যোগাযোগ কৰে
কোনো গুৰুত্বপূৰ্ণ বা
কল্পনাশীল ধাৰণা আৰু হৈছে
অলক্ষণীয়
2 বিষয়বস্তুৰ উপস্থাপন অভিব্যক্তি অত্যন্ত চিত্তাকৰ্ষক আৰু বিষয়বস্তুটো খুব ভালদৰে সংগঠিত সাবলীল
অভিব্যক্তি আৰু
বিষয়বস্তু সু-সংগঠিত
বাৰ্তা কেতিয়াবা অনুসৰণ কৰা কঠিন হয়
আৰু বিষয়বস্তু যথেষ্ট সু-সংগঠিত
বাৰ্তা বুজিব নোৱাৰি আৰু বিষয়বস্তু
দুৰ্বলভাৱে সংগঠিত
3 কাব্যিক যন্ত্ৰসমূহ 6 বা তাতোধিক কাব্যিক যন্ত্ৰ (একে বা পৃথক) ব্যৱহাৰ কৰা হয় 4-5 টা কাব্যিক যন্ত্ৰ (একে বা পৃথক) ব্যৱহাৰ কৰা হয় 2-3 টা কাব্যিক যন্ত্ৰ (একে বা পৃথক) ব্যৱহাৰ কৰা হয় 1 টা কাব্যিক যন্ত্ৰ ব্যৱহাৰ কৰা হয়
4 বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিকতা তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে যথেষ্ট প্ৰাসংগিক আৰু শেহতীয়া উদাহৰণ দাঙি ধৰে তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক কিছুমান তথ্য বিষয়টোৰ বাবে অপ্ৰাসংগিক অতি কম প্ৰাসংগিকতা

সৰ্বাধিক নম্বৰ: 16

টোকা: যদি কবিতাটো বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক নহয়, কোনো নম্বৰ প্ৰদান কৰা নহ'ব

মাল্টি-মিডিয়া প্ৰেজেণ্টেচনৰ মূল্যায়নৰ বাবে ৰুব্ৰিক্স

ক্ৰমিক নং. মূল্যায়নৰ ক্ষেত্ৰ 4 নম্বৰ 3 নম্বৰ 2 নম্বৰ 1 নম্বৰ
1 অভিব্যক্তিৰ মৌলিকতা সতেজ, স্বকীয়
অভিগমন। এইটো অত্যন্ত
কল্পনাশীল বা সৃষ্টিশীল,
কিছুমান কঢ়িয়াই নিয়ে
সৃষ্টিশীল, কল্পনাশীল, বা
ইয়াৰ বাহিৰত অন্তৰ্দৃষ্টিপূৰ্ণ ধাৰণা
সাধাৰণ
কিছুমান প্ৰতিফলিত কৰে
সৃষ্টিশীল, গুৰুত্বপূৰ্ণ, বা
কল্পনাশীল ধাৰণাবোৰৰ পৰা বাহিৰ
সামান্য়
যোগাযোগ কৰে
কোনো গুৰুত্বপূৰ্ণ বা
কল্পনাশীল ধাৰণা আৰু হৈছে
অলক্ষণীয়
2 বিষয়বস্তুৰ উপস্থাপন অভিব্যক্তি অত্যন্ত চিত্তাকৰ্ষক আৰু বিষয়বস্তুটো খুব ভালদৰে সংগঠিত সাবলীল
অভিব্যক্তি আৰু
বিষয়বস্তু সু-সংগঠিত
বাৰ্তা কেতিয়াবা অনুসৰণ কৰা কঠিন হয়
আৰু বিষয়বস্তু যথেষ্ট সু-সংগঠিত
বাৰ্তা বুজিব নোৱাৰি আৰু বিষয়বস্তু
দুৰ্বলভাৱে সংগঠিত
3 সংলাপ সকলো সদস্যৰ বাবে এক সন্তুলিত ভূমিকা থাকিবলৈ আৰু চৰিত্ৰ/পৰিস্থিতিবোৰ জীৱন্ত কৰাৰ বাবে উপযুক্ত পৰিমাণৰ সংলাপ আছে আৰু ই বাস্তৱিক। সকলো সদস্যৰ বাবে এক সন্তুলিত ভূমিকা আৰু কাহিনীটো জীৱন্ত কৰাৰ বাবে উপযুক্ত পৰিমাণৰ সংলাপ আছে, কিন্তু ই কিছু পৰিমাণে অবাস্তৱিক। এই নাটকখনত সকলো সদস্যৰ সন্তুলিত ভূমিকা ৰখাৰ বাবে পৰ্যাপ্ত সংলাপ নাই বা ই প্ৰায়ে অবাস্তৱিক। সকলো সদস্যৰ সন্তুলিত ভূমিকা ৰখাৰ বাবে পৰ্যাপ্ত সংলাপ নাই বা ই সম্পূৰ্ণৰূপে অবাস্তৱিক
4 বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিকতা তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে যথেষ্ট প্ৰাসংগিক আৰু শেহতীয়া উদাহৰণ দাঙি ধৰে তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক কিছুমান তথ্য বিষয়টোৰ বাবে অপ্ৰাসংগিক অতি কম প্ৰাসংগিকতা

সৰ্বাধিক নম্বৰ: 16

টোকা: যদি ভিডিঅ'টো বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক নহয়, কোনো নম্বৰ প্ৰদান কৰা নহ'ব

চিত্ৰাংকন মূল্যায়নৰ বাবে ৰুব্ৰিক্স

ক্ৰমিক নং. মূল্যায়নৰ ক্ষেত্ৰ 4 নম্বৰ 3 নম্বৰ 2 নম্বৰ 1 নম্বৰ
1 অভিব্যক্তিৰ মৌলিকতা সতেজ, স্বকীয়
অভিগমন। এইটো অত্যন্ত
কল্পনাশীল বা সৃষ্টিশীল
কিছুমান কঢ়িয়াই নিয়ে
সৃষ্টিশীল, কল্পনাশীল, বা
ইয়াৰ বাহিৰত অন্তৰ্দৃষ্টিপূৰ্ণ ধাৰণা
সাধাৰণ
কিছুমান প্ৰতিফলিত কৰে
সৃষ্টিশীল, গুৰুত্বপূৰ্ণ, বা
কল্পনাশীল ধাৰণাবোৰৰ পৰা বাহিৰ
সামান্য়
যোগাযোগ কৰে
কোনো গুৰুত্বপূৰ্ণ বা
কল্পনাশীল ধাৰণা আৰু হৈছে
অলক্ষণীয়
2 বিষয়বস্তুৰ উপস্থাপন অভিব্যক্তি অত্যন্ত চিত্তাকৰ্ষক আৰু বিষয়বস্তুটো খুব ভালদৰে সংগঠিত সাবলীল
অভিব্যক্তি আৰু
বিষয়বস্তু সু-সংগঠিত
বাৰ্তা কেতিয়াবা অনুসৰণ কৰা কঠিন হয়
আৰু বিষয়বস্তু যথেষ্ট সু-সংগঠিত
বাৰ্তা বুজিব নোৱাৰি আৰু বিষয়বস্তু
দুৰ্বলভাৱে সংগঠিত
3 কৌশল কলা কৰ্মই সংৰচনাত উন্নত কৌশলৰ নিপুণতা প্ৰদৰ্শন কৰে। সকলো বস্তু সঠিক স্থানত ৰখা হৈছে। কলা কৰ্মই ভাল কৌশল প্ৰদৰ্শন কৰে। সকলো বস্তু সঠিক স্থানত ৰখা হৈছে। কলা কৰ্মই কলা ধাৰণাবোৰৰ কিছুমান কৌশল আৰু বুজাবুজি প্ৰদৰ্শন কৰে কলা কৰ্মত কৌশল আৰু/বা কলা ধাৰণাবোৰ বুজাৰ অভাৱ আছে।
4 বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিকতা তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে যথেষ্ট প্ৰাসংগিক আৰু শেহতীয়া উদাহৰণ দাঙি ধৰে তথ্য বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক কিছুমান তথ্য বিষয়টোৰ বাবে অপ্ৰাসংগিক অতি কম প্ৰাসংগিকতা

সৰ্বাধিক নম্বৰ: 16

টোকা: যদি চিত্ৰাংকন বিষয়টোৰ সৈতে প্ৰাসংগিক নহয়, কোনো নম্বৰ প্ৰদান কৰা নহ'ব